نحوه کار صندوق های سرمایه گذاری مشترک
نوشته شده توسط : Mihayloo

SIP صندوق سرمایه گذاری مشترک مزایای خاصی را برای سرمایه گذار به ارمغان می آورد:

  • نیازی به نگرانی در مورد پرداخت های یکجا نیست. می توانید هر ماه مبالغ کوچک و قابل مدیریت سرمایه گذاری کنید.
  • رویکرد منظم و سیستماتیک باعث ایجاد نظم و انضباط در بین سرمایه گذاران می شود. هنگامی که یک دستورالعمل ثابت برای بدهی خودکار قرار می دهید، سرمایه گذاری SIP به طور خودکار انجام می شود.
  • از آنجایی که NAV در نوسان است، سرمایه‌گذاری شما تعداد واحدهای متفاوتی را با هر قسط خریداری می‌کند. این پتانسیل را دارد که میانگین هزینه سرمایه گذاری را در طول زمان کاهش دهد و در نتیجه بازده شما را به حداکثر برساند.

عوامل موثر بر صندوق های سرمایه گذاری مشترک

هنگام سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری مشترک باید از چندین عامل و شرایط آگاه باشید:

ارزش خالص دارایی:

دارایی های تحت مدیریت:

مدیران صندوق:

هدف سرمایه گذاری:

چگونه از سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری سود می کنید

صندوق های سرمایه گذاری مشترک به شما کمک می کنند تا به چندین روش به اهداف مالی خود برسید:

قدرت ترکیب:

تنوع:

توزیع سود سرمایه:

سرمایه گذاری مجدد خودکار:

امتیاز تعویض وجه/امتیاز مبادله وجوه متقابل:

شفافیت:

تنوع:

نقدینگی:

بعدش چی؟

تقریباً در پایان هستیم. قبل از شروع سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری، چند نکته مهم دیگر مانند مالیات وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. این می تواند بر بازده مالی کل شما تأثیر بگذارد. برای اطلاع از این عوامل اینجا را کلیک کنید

  • تجارت موبایل با Kotak Stock TraderView نسخه ی نمایشی
  • تجارت دسکتاپ با نسخه ی نمایشی KEAT ProXView
  • عکس فوری از سود/زیان
  • عملکرد نمونه کارها شما را منعکس می کند
  • به محاسبه مالیات کمک می کند

موضوعات صندوق سرمایه گذاری مشترک

موضوعات پرطرفدار حساب معاملاتی

موضوعات پرطرفدار Demat

موضوعات پرطرفدار IPO

موضوعات پرطرفدار درون روز

اپلیکیشن نئو تریدینگ را دانلود کنید

مراقبت از مشتری با ما چت کنید 77389 88888 واتساپ چت (فقط این شماره را ذخیره کنید و برای ما "سلام" را در واتساپ ارسال کنید.)

برای خدمات مشتری، 1800 209 9191 را شماره گیری کنید.

خدمات مرکز تماس: تمام روزها: 8:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر خدمات چت: همه روزها: 8:00 صبح تا 20:00 تماس و تجارت: دوشنبه تا جمعه - 8:00 صبح تا 5:30 بعد از ظهر

بدون نیاز به صدور چک توسط سرمایه گذاران در هنگام اشتراک در IPO. فقط شماره حساب بانکی را بنویسید و در فرم درخواست ثبت نام کنید تا در صورت تخصیص به بانک خود اجازه انجام پرداخت را بدهید. هیچ نگرانی برای بازپرداخت وجود ندارد زیرا پول در حساب سرمایه گذار باقی می ماند.

KYC is one time exercise while dealing in securities markets - once KYC is done through a SEBI registered intermediary (broker, DP, Mutual Fund etc.), you need not undergo the same process again when you approach another intermediary. Attention Investors Prevent Unauthorized Transactions in your demat / trading account -->شماره موبایل / شناسه ایمیل خود را با کارگزار سهام / شرکت کننده سپرده گذاری خود به روز کنید. اطلاعات تراکنش‌های خود را مستقیماً از Exchanges در تلفن همراه / ایمیل خود در پایان روز دریافت کنید و هشدارهایی را در تلفن همراه ثبت‌شده خود برای تمام بدهی‌ها و سایر تراکنش‌های مهم در حساب demat خود مستقیماً از NSDL/CDSL در همان روز دریافت کنید." - صادر شده درعلاقه سرمایه گذاران شماره بخشنامه: NSDL/POLICY/2014/0094، NSE/INSP/27436، BSE - 20140901-21

لطفاً توجه داشته باشید که طبق بخشنامه های NSE: NSE/INVG/36333 مورخ 17 نوامبر 2017، NSE/INVG/37765 مورخ 15. 2018 می و بخشنامه BSE: 20171117-18 مورخ 17 نوامبر 2018-2018، تاریخ معاملات 17-18-2015. در اوراق بهاداری که پیام های ناخواسته در آنها پخش می شود، محدود می شود. لیست این گونه سهام در وب سایت NSE & BSE موجود است. در صورت وجود هرگونه سوال، لطفاً با شماره تلفن 18002099191/9292 با خدمات مشتری تماس بگیرید.

Kotak Securities Ltd. داشتن مجوز کامپوزیت No. CA0268 یک عامل شرکتی شرکت بیمه عمر Kotak Mahindra Limited و شرکت بیمه عمومی Kotak Mahindra Limited است. ما اقدامات معقولی برای محافظت از امنیت و محرمانه بودن اطلاعات مشتری انجام داده ایم.

بورس اوراق بهادار ، بمبئی به هیچ وجه پاسخگو ، مسئول یا مسئول هر شخص یا افراد در قبال هرگونه اقدامات حذف یا کمیسیون ، خطاها ، اشتباهات و/یا تخلفات ، واقعی یا درک شده توسط ما یا شرکای ما ، نمایندگان ، همکاران و غیره نیست. از هر یک از قوانین ، مقررات ، آیین نامه بورس اوراق بهادار ، بمبئی ، قانون سبی یا هر قانون دیگری که هر از گاهی به زور است. بورس اوراق بهادار ، بمبئی پاسخگو ، مسئول یا مسئولیتی در قبال هرگونه اطلاعات در این وب سایت یا هرگونه خدماتی که توسط کارمندان ما ، خدمتگزاران ما و ایالات متحده ارائه می شود ، مسئولیت پذیر نیست.

لطفاً رمز عبور تجارت آنلاین خود را با کسی به اشتراک نگذارید زیرا این امر می تواند امنیت حساب شما را تضعیف کند و منجر به معاملات یا ضرر غیرمجاز شود. این یادداشت هشدار دهنده مطابق بخشنامه مبادله ای در تاریخ 15 مه 2020 است.

توجه: با توجه به ارائه دید وثیقه مشتری مطابق با مقررات SEBI ، شرکت های تسهیلات مربوطه یک تسهیلات پورتال وب را فراهم کرده اند تا به مشتریان اجازه دهد وثیقه جدا شده خود را با عضو مشاهده کنند و همانطور که توسط عضو بازرگانی/عضو پاکسازی گزارش شده است. برای اطلاعات بیشتر به بخشنامه ها مراجعه کنید: NCL ؛NCCL

NSDL و CDSL کدهای مشتری منحصر به فرد (UCC) را به حساب های DEMAT بر اساس PAN ، به بخشنامه های NSDL و CDSL نقشه برداری کرده اند. قالب برای پیوند/دلینک UCC: NSDL: Link |CDSL: پیوند.

مشتریان موظفند تمام اطلاعات مربوط به حساب خود را به روز نگه دارند ، شامل جزئیاتی مانند شناسه ایمیل ، شماره تلفن همراه ، آدرس ، جزئیات بانکی ، جزئیات DEMAT ، جزئیات درآمد و غیره. امکانات مختلف مربوط به حساب تجارت و DEMAT. برای به روزرسانی جزئیات ، مشتری ممکن است با میز خدمات مشتری تعیین شده ما در تماس باشد یا برای کمک به شعبه نزدیک شود.

معرفی شناسه نهاد حقوقی (LEI) برای معاملات با ارزش بزرگ: لی یک شماره 20 رقمی است که برای شناسایی منحصر به فرد طرفین در معاملات مالی در سراسر جهان استفاده می شود. RBI اکنون تصمیم گرفته است تا سیستم LEI را برای کلیه معاملات پرداخت با ارزش 50 پوند و بالاتر توسط اشخاص (غیر افراد) با استفاده از سیستم های پرداخت متمرکز انجام دهد. تسویه ناخالص زمان واقعی (RTGS) و انتقال صندوق های الکترونیکی ملی (NEFT). چنین مشتریانی موظفند شماره LEI را برای به روزرسانی آن در KSL به ما ارائه دهند تا از هرگونه اختلال در پرداخت آینده در هنگام رسیدن آستانه به 50 کرور و بالاتر جلوگیری شود. ممکن است به اعلان دایره ای RBI مراجعه کنید. در صورت بروز هرگونه سؤال ، با میز خدمات مشتری تعیین شده ما در تماس باشید.

آگاهی سرمایه گذار در مورد دستورالعمل های اصلاح شده در مورد مجموعه حاشیه:-سرمایه گذاران توجه: 1. کارگزاران سهام می توانند اوراق بهادار را به عنوان حاشیه مشتری فقط از طریق تعهد در سیستم سپرده گذاری W. E. F بپذیرند. 1 سپتامبر 2020. 2. شماره تلفن همراه و شناسه ایمیل خود را با کارگزار سهام/شرکت کننده سپرده گذاری خود به روز کنید و OTP را مستقیماً از طریق سپرده گذاری در شناسه ایمیل و/یا شماره تلفن همراه خود دریافت کنید تا تعهد ایجاد کنید. 3. 20 ٪ حاشیه پیش فرض ارزش معاملات را به تجارت در بخش بازار نقدی پرداخت کنید. 4- سرمایه گذاران ممکن است لطفاً به سؤالات متداول مبادله (سؤالات متداول) صادر شده از Vide Circular Reference nse/insp/45191 مورخ 31 ژوئیه 2020 مراجعه کنند. 20200731-7 مورخ 31 ژوئیه 2020 و NSE/Insp/45534 مورخ 31 آگوست 2020 ، اخطار شماره. 20200831-45 مورخ 31 آگوست 2020 و سایر دستورالعمل های صادر شده هر از گاهی در این رابطه. 5- اوراق بهادار/MF/اوراق قرضه خود را در صورتحساب حساب تلفیقی صادر شده توسط NSDL/CDSL هر ماه بررسی کنید. وادبه نفع سرمایه گذاران صادر شده است

از این طریق مشتری ها هشدار می دهند که به نکات مربوط به سهام ناخواسته / مشاوره سرمایه گذاری که از طریق پیام کوتاه فله ، وب سایت ها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی پخش می شوند ، تکیه نکنند. با مهربانی قبل از معامله در بازار اوراق بهادار ، دقت لازم را انجام دهید.

الزام به دست آوردن رضایت از طریق OTP از قانون دلیل انتقال بازار "اجرای دولت / جهت نظارتی / سفارشات" از طریق OTP به دلیل تمام دلایل دیگر برای هرگونه نقل و انتقالات خارج از بازار ، همچنان مورد نیاز است. به بخشنامه NSDL مراجعه کنید.

COVID-19 تأثیر بر مشتری:- 1. قابل استفاده برای مشتریانی که یادداشت های قرارداد شناسه ایمیل و سایر اظهارات آنها مورد ضرب و شتم قرار می گیرد یا اینکه برای یادداشت های قرارداد فیزیکی/ سایر بیانیه ها یا یادداشت های قرارداد دیجیتال و فیزیکی/ سایر بیانیه ها تصمیم گرفته اند: به دلیل قفل شدن در سراسر کشور، ما قادر به ارسال یادداشت های قرارداد فیزیکی و سایر بیانیه ها نیستیم. برای مشاهده آنها ، وارد www. kotaksecurities. com شوید. 2. شناسه ایمیل خود را با ما به روز کنید تا یادداشت های قرارداد/بیانیه های مختلف را بصورت الکترونیکی دریافت کنید تا از هرگونه ناراحتی بیشتر جلوگیری کنید. 3. ما به دلیل قفل شدن قادر به پرداخت پرداخت تسویه حساب در حال اجرا نیستیم. ما از شما می خواهیم جزئیات حساب بانکی خود را به روز کنید تا انتقال مستقیم به حساب بانکی مرتبط خود را تسهیل کنید. شما ممکن است به میز خدمات مشتری تعیین شده یا شعبه خود نزدیک شوید تا روش به روزرسانی جزئیات بانک را بدانید. 4- مشورتی مبادله: به سرمایه گذاران توصیه می شود ضمن تصمیمات سرمایه گذاری در این مواقع غیرقابل پیش بینی ، احتیاط کنند. همچنین مشتری ها تشویق می شوند تا بازارهای اساسی و بین المللی کالاهای بین المللی را پیگیری کنند. به مشتریان توصیه می شود پس از درک ماهیت روابط پیمانکاری که در آن وارد می شوند و میزان قرار گرفتن در معرض خطر آن ، معاملات را انجام دهند. بیشتر به مشتریان توصیه می شود که شیوه های مدیریت ریسک صوتی را دنبال کنند و با شایعات ، نکات و غیره بی اساس از آنها دور شوند.

تحت قابلیت همکاری ، اوراق بهادار Kotak NSE Clearing Limited (NCL) را به عنوان شرکت پاکسازی تعیین شده خود برای معاملات بخش مشتقات سهام پول نقد و شرکت پاکسازی هند محدود (ICCL) به عنوان شرکت مشخص شده برای ترغیب شده برای معاملات بخش مشتقات ارز انتخاب کرده است.

به روزرسانی مهم در پیوند Pan-Aadhaar: لطفاً توجه داشته باشید که مهلت پیوند Aadhaar به PAN تا 30 ژوئن 2021 تمدید شده است. اعلان را در اینجا بخوانید. در صورت بروز هرگونه سؤال ، چت فوری را با تیم خدمات مشتری ما یا WhatsApp 'سلام' در 77389 88888 شروع کنید یا به ما در kscustomer. communications@kotak. com ایمیل کنید.

پر کردن شکایات در نمرات- آسان و سریع a. ثبت نام در پورتال نمرات |ب. جزئیات اجباری برای پر کردن شکایات در نمرات i. نام ، تابه ، آدرس ، شماره تلفن همراه ، شناسه پست الکترونیکی |ج. مزایا: من. ارتباطات مؤثر ii. جبران سریع شکایات

© 2005 Kotak Securities Limited. دفتر ثبت شده: 27 BKC ، C 27 ، G بلوک ، مجموعه باندرا کورلا ، باندرا (E) ، بمبئی 400051. شماره تلفن: +22 43360000 ، شماره فکس: +22 67132430. آدرس مکاتبات: Infinity It Park ، Bldg. شماره 21 ، OPP. Film City Road ، A K Vaidya Marg ، Malad (East) ، Mumbai 400097. شماره تلفن: 42856825. CIN: U999999994PLC134051. شماره ثبت SEBI: INZ000200137 (عضو NSE ، BSE ، MSE ، MCX & NCDEX) ، AMFI ARN 0164 ، PMS INP0000258 و تحلیلگر تحقیق INH000000586. NSDL/CDSL: In-DP-629-2021




:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: